Y hallo thar.

Igår, no updates..

Första chansen att testa på mitt och Fabians vin som äntligen blivit av, och oioi, visst var det alkohol i det. Förade i min lilla etta och stack ut på söder för att träffa massa annat folk. Jag såg minst två råttor igår, och en hare!

Kvällen sen i sig är inget att skryta om, gick runt, släpade på folk, kissade lite varstans, ropade på bortsprungen pojke, blev aningen bestulen på vin och gick vilse. Vaknade ändå rätt pepp på fler utekvällar nu medans man kan, gårdagen var ändå kallare än jag hade tänkt mig, i alla fall början av den.. x)

Yesyes, nu funtar jag på om det är värt att se vad denna kväll bjuder på, can only get better.

Dagens bästa: "Jag vill inte se på något..." - Bakisfebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0