Torsdag

Sitter framför min laptop och stirrar på Gossip girl, känns så tomt att vara i min lägenhet själv, eller nästan..Nikki finns ju men det är inte samma sak som en varm famn att ligga i eller mjuka läppar att kyssa.

Gårdagen var..vet inte riktigt hur jag ska beskriva. Kulturama konserten gick bra, Burnin' blev omtyckt och jag fick massa fina ord efter så det kändes finfint, men kaoset som pågick under konserten var..well, bleh. Om vi säger såhär, man kanske inte ska föra innan konserter xD men vafan det var trevligt.

Nu ska jag bara slappa, borde städa, borde träna, borde vara massa nyttig men orkar inte, jag har tappat lusten för det mesta. Det ändå som lockar just nu är en väldigt lång helg med studiedagar både måndag och tisdag. Blir nog både det ena och det andra i helgen, ska bli spännande. Nej nu ska jag fortsätta se GG, kanske även blir en film ikväll, något tips?

küsse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0