Söndag

Vaknade för ett tag sen, ligger och gäspar i sängen fortfarande, men det är så sköönt..

Igår, var en fin kväll, tokig med tanke på att alla i sällskapet irrade runt överallt och stämningen var allmänt stökig men alkoholnivån var skiitfin och det blev inga spyor och dylikt. Träffade några riktigt sköna människor, och lärde känna andra bättre ^_^ så jag är overall jävligt nöjd faktiskt.

Vinet sålde och var jävla bra faktiskt, smakade aningen underligt men det kändes bra att veta att det faktiskt fungerade och att vi ska starta en ny sats nu i dagarna.

Neej, nu ska jag dra mig upp ur sängen och ta en runda med kittekatten utomhus, ska försöka lära henne att vara utekatt, scary..det känns som att hon är för dum i huvudet för att någonsin hitta hem, time will tell.

bubai,

Kommentarer
Postat av: Bumbi

Det är ju seriöst DU som är dum i huvudet. Att släppa ut en katt mitt i Stockholm är inte så jäkla smart. Att du sedan talar nedsättande om ditt djur visar ju vad för slags människa du är.. Jag hoppas att någon barmhärtig människa inser att du är dum i huvudet och tar hand om din katt.

Puss och kram.

2009-09-08 @ 20:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0