Sisådär

Vaknar sisådär 10 och känner mig extremt utmattad, äter paj och dricker kaffe men det hjälper inte och det är inte länge tills jag faller tillbaka i den ytterst obäddade och grisiga sängen.

Vaknar runt 4 på eftermiddagen och känner mig fortfarande utmattad men bättre än tidigare. Jag är hungrig men jag vet inte riktigt vad jag ska äta, finns inte mycket i lägenheten just nu att förtära. Får väl bli att ta en tripp till konsum som Fabian alldeles alldeles nyss sa.

Det är en konstig dag idag, eller, jag vet inte. Den är känsloladdad men det finns inga känslor som jag riktigt kan greppa och förstå, men så kanske det är ibland.

Mjaa..ska röra på mig, lägenheten ser ut som ett litet helvete, kläder, flaskor, gitarrer osv tar upp hela mitt golv. Jag känner mig sliten.

küsse püsse

Kommentarer
Postat av: Ove(n)

dricker du kaffe nu? :D

2009-09-26 @ 21:53:02
URL: http://bloggis.se/millol
Postat av: fis

haha nej inte nu >_> nu dricker jag vin!

2009-09-26 @ 22:11:25
URL: http://madzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0