Put your text here

Idag har jag varit duktigare än vanligt och köpt mig en Ceasarsallad, är inte mycket för sallad annars men muums! Inhandlade även torrfoder åt lillen, som hon åt två tuggor av sen blängde ilsket på mig, uh-oh. Men jag vägrar att hon ska bli en bortskämd fet katt som bara går runt och såsar överallt som någon slags amöba.

Ser ut som fan gör det här också, det finns många nackdelar med att ha litet men fan så stökigt det blir efter bara några timmar, vad gör jag egentligen? Fast nu är det faktiskt inte mitt fel att det ligger ett stort fyrkantigt gitarrfodral som tar upp halva golvet, men Nikki gillar ju att sitta på det så det fyller ju alltid någon funktion.

Nu: Sallad & Family guy




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0