Nämen, hej

Inte varit speciellt effektiv här på ett tag I see..
Nej, inte haft speciellt mycket att skriva om, eller kanske egentligen men inte haft orken, känner att någon slags sjukdom är på G, frossade som fan idag både i skolan och hemma..mössa och halsduk is the shiatz.

Det känns trögt just nu, allt, känns lite meninglöst på något sätt, som att det inte ger mig något. Men det finns alltid ett par solstrålar, på lördag ska vi nolla våra nya ettor, it shall be E P I I I I C C Z. Hoppas bara att jag inte går och sjuknar in, peppar peppar! (som mamma säger.. ^_^)

Jag var het på gröten att testa på en diet här i dagarna, kände att det fick vara nog med godsaker, men iden slopades efter dagen då jag fick ett mindre utbrott p.ga hungersnöd. Det fungerar inte att äta "soppa" hela dagen som smakar pulver utblandat med lite vatten, nejnej. Dessutom har jag minnsan inte varit så onyttig på sista tiden som jag trodde, vågen gör mig glader, och imorgon blir det gymmet, ibland är det så skönt att bara svettas ur sig allt gammalt skit och ta nya tag.

Javisst..har tränat på lilla gitarrläxan, går bara bättre och bättre, önskar jag hade längre gitarrlektioner dock, 25 minuter går så otroligt fort när man verkligen vill lära sig. Amen kul, vem fan vill läsa om det. Nu ska jag lyssna på Prodigy, hare.

xoxo,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0