Loerdag

Inte uppdaterat på ett par dagar, uffa då.
Kanske för att jag har haft en hel del att göra, eller rättare sagt en hel del att dricka. Har blivit utgång i princip varje dag den senaste veckan, och igår fick jag nog. Hur trevligt det är att vara berusad så har var kvinna sin gräns, har helt enkelt ingen lust att ligga helt däckad på söndag och inte få ett jota gjort.

Men det har varit ytterst trevligt att träffa massa nya människor och för att inte glömma den underbara spelningen i torsdags, extremt varmt var det men jag blev så stolt över pojken min, och nu kan jag inte få deras musik ur hjärnan, vilket är positivt ^_^

Just nu känns väl läget aningen tärt, vet inte riktigt vad jag är på humör för.. skulle vilja sätta mig med en fet påse chips och 2 liters cola och bara njuta satan men tyvärr tillåter inte min kära vikt det at the moment i think.. bläbläblä, måste börja gå på gymmet igen, var ett tag sen nu.

Have a supahawwwsome lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0