hungersnöd & hjärtesorg

Jag är så förbannat hungrig, magen skriiiker. Ryggen skriker också, och i köket skriker bananflugorna. Jag städar och städar men ändå. Imorgon ska jag köpa honung och ställa ut tusen fällor, they will surely die. Jag tänker inte ha lika många som jag hade förra gången, det var fan läskigt.

Jag har inget intressant att skriva om egentligen, förutom att jag slutade 18:30 idag p.ga dubbellektion. Fick sjunga acapella och göra massa förträffliga rörelser, skitspännande. No, mitt huvud har värkt ganska så flitigt idag och hungern satte in någon gång vid 5 så nu jävlar blir det kyckling!

Ohja, R.I.P min älskade telefon. Du har varit med mig länge men nu är det dags att gå i graven, antennen har brustit och så mitt hjärta. </3

püss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0