Äsch då

tv.nu, nej inget.
tv3.se/play nja, nej.
tv6.se/play äsch, icke

Ensamma mammor känns ju inte sådär jättelockande, och no exiting news någonstans. Det känns så otroligt platt, och att nöta in matte eller studera känns väldigt långt bort. Nikki ligger här bredvid mig och myser sig in i täcket, inga problem i hela världen, och har nyss lärt sig att vara ute och springa utan mammas uppsyn, lillen.

Har förövrigt fått en ny telefon i brevlådan så om någon försökt nå mig de senaste veckorna och inte fått tag i mig är det för att min antenn gick av och helvetet bröt lös. Men nu är det fixprix!

Blev lite sugen på cider, går från att må illa och känna mig äcklad av att trycka in massa skit i käften, till att inget kan mätta lillmaggen, men efter en ceasarsallad och en kaviarmacka får det vara nog, på ett tag iaf.

Ska det hända något kul här i bloggen snart då mån tro...

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0