AJ.

AAAAAAAAAAAAAAJ! >_<

Brände mig så in i h-vete imorse! Stressade som en tok och skulle hinna med tunnelbanan, springer ut från toan och oturligt nog står min katt där och jag trampar fel för att inte trampa på henne, och gissa vad jag sätter min fot på...
200 graders varm plattång som låg på golvet. Jävlar vad det svider och gör ont, svullet är det också, ända smärtlindringen är att hålla den i iskallt vatten och aldrig ta upp den, iiih!

Daaamn, jag hade verkligen sett fram emot min första körlektion idag, men där sprack det..
Läste något om att det skulle läka inom 1-2 veckor, vilket är en väldigt lång tid för någon som har planerat in massa trevligt inför helgen.. x( Jag tror att någon där uppe i skyarna har något emot mig, igår blev jag utlåst i tre timmar och fick sitta som ett gatubarn på söder, och idag blev det omvänt och jag kommer inte ut ur lägenheten..

Tur att jag har en fin människa som hämtar mig smärtlindrande och bandage <3
Kanske lägger in någon smarrig bild hur min kära fot ser ut, men det är väl ganska äckligt.. *petar på den*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0