Äckelsöndag Returns

Äckelsöndag igen, tänk att den alltid återkommer..

Vaknade av att bananflugorna hade invaderad mitt kök igen, fick stå och städa grundligt i flera minuter, för att sedan gå in på toaletten och upptäcka att en viss misse anlagt sitt kiss över hela golvet. Ibland känns allt bara för pissigt..

Denna söndag ska nog ägnas åt att..ja, ångest kanske? Nej så djupt ska vi inte gå, men eeeuh..äta/family guy? Det är alltid en vinnare. Men imorgon då jävlar blir det träning, pepp pepppppp!! Eller? Jo, men ganska.

Titta vilket äckligt inlägg..Det är bara för att det är söndag, allt blir äckligt.. uuuhw. Nu ska jag nog ta en liten tripp till konsum och köpa mig en ceasarsallad, det ska bli asgott.

Just det! På tal om andra äckliga ting så såg jag Antichrist igår, och vad kan jag säga..den höll absolut inte förväntningarna, på något sätt. Fick vänta in i den sista halvtimmen för att något skoj skulle hända, och jag ska inte avslöja för mycket här men det blev ett rejält bankande av könsorgan där. Men var tog sexet vägen? Passionen? Djävulslusten! Inte att rekommendera.

herrrouuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0