UPP.

Buaaah, jag har varit vaken sedan 1 men inte orkat ta mig upp ur sängen, utan bara legat och känt mig på lite smådåligt humör. Nu ska jag dock vara väldigt useful och gå till konsum för att inhandla lite gotti gott. Ohhw, känner mig inte alls pepp på halloween i år, jag vill mysa ner mig i täcket och se på skräckfilm, kanske dricka lite vin på sin höjd.

Har inte den nysaste Saw filmen premiär idag? Har helt tappat räkningen på dedär filmerna eftersom de är totalt värdelösa men det sitter alltid fint att se på skit skräckisar under halloween, det ska liksom vara B och underbart. Naj up we go! upp upp!

Kommentarer
Postat av: Frebben'd

uppis puppis

2009-10-31 @ 16:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0