Uff.

Vaknade 15.00, igen. Spelar nog ingen roll hur länge jag sover, jag kan ändå alltid sova mer, och det känns så skönt att bara luta huvudet tillbaka på kudden och gosa ner sig under täcket. Hade jeffla konstiga drömmar dock, ni vet när man drömmer att man är vaken, oc hsedan vaknar man,och är vaken på riktigt? Förvirrad, blev jag i skallen då.

Funderar på om det är värt att gå på halloweenfesten som äger rum om några timmar. Jag känner mig så oerhört slapp idag, skulle kunna sitta här och fortsätta mitt äventyr med Harry forever and ever. Jag som hade tänkt träna idag, ooh, det har jag verkligen ingen lust till.

Tack för alla fina kommentarer om bloggen by the way, det är skitkul att få feedback!

puspsuspuss
på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0