Nattetid

Dags att sova, eller var väl egentligen för ett tag sen men jag har fått mig en dålig vana att inte somna före 3, vilket kanske inte är så bra med tanke på att jag har matteprov imorgon och har planerat att gymma, var ett bra tag sedan sist och nu jävlar är jag på G, här ska brännas! Om jag får tid över skulle jag även vilja ta mig en liten shoppingrunda, känns som att min garderob är full av gammalt skrot, shoppa är bra för mitt psyke, det är ren glädje.

Nu ska jag väl lägga mig och se ett avsnitt av family guy för att sedan räkna får..någon som har bra tips på att somna lättare? Jag tycker jag testat det mesta men inget verkar fungera, för om jag börjar dona och springa omkring blir jag bara ännu mer vaken, om jag dricker vatten blir jag kissnödig, räknar jag får blir jag galen för att jag inte vet hur dom ska se ut eller om dom ska vara glada/sura svarta/vita and so on. Det ända som hjälper är att slå på någon serie eller liknande på laptopen och slötitta tills jag slumrar till, dock kan det ta lååång tid innan jag somnar även då, och klockan slår återigen 3!

Nog om mina sömnproblem, det ska väl bli nästa ärende jag får gå till bagarmossens vårdcentral med, känns som att jag är där 24/7, nästa besök blir på torsdag, då mina blodprover kommit tillbaka, wish me luck.

SOVA.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ladda ner HP Lovecraft - Chtulhu. det är en bra ljudbok. och man somnar på stört till hans röst, även fast det är intressant!

funkar för mig varje gång

2009-10-07 @ 13:38:54
URL: http://bloggis.se/millol
Postat av: fis

det ska jag testa, tack! :D

2009-10-08 @ 14:57:34
URL: http://madzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0