Lördagskväll

Lördag! RÖJ?! ...right?

Sitter framför tvn och ser på körslaget, fick nys om att en i min klass är med så jag blev tvungen att stirra, men kör är inte riktigt min grej, kul att sjunga javisst men lite halvtråkigt att titta på maybe.

Gårdagen blev segseg, sov till runt 12, orkade inte riktigt lyssna på dendär jävlarns väckarklockan. Drog mig ut till psykologilektionen iaf, vilken var den enda värda, riktigt intressant dedär. Regn och rusk är det hela tiden också, myspys, men inte om det är svinkallt ute och man verkligen måste till affären, tur att jag köpte asmysiga vantar och en stooor halsduk! Jag ska försöka få tag på mitt minneskort så jag kan lägga in lite bilder, känns lite tomt.

Vem vinner årets blogg på bloggawards då? I vote for Kenza! Tycker det är mer värt än Stina-Lee som endast tjötar om sitt barn i ur och skur, meh.

pusspusus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0