Layout 'n stuff

Ny layout! (^_^)

Nu är jag näst intill nöjd, har fortfarande lite småjobb kvar men i det hela taget blev det mycket mer öppet och finare, whaddaya think?

Imorgon börjar jag 10.30 - så nu behöver jag inte känna ångesten krypa in på skinnet när klockan slår 2 och jag vrider och vänder mig i sängen, med ett familyguy avsnitt på laptopen. Jag kan inte somna utan ljud, men även det tysta har ett äckligt brus.

Vad är kvar av denna vecka då...

  • Skola - Finish extremt sega temavecka
  • Palla mig till veterinären och få rådgivning om p-piller till lillen som börjar bli stor..hjäälp
  • Plugg som jag missat när jag under sömnen slavat
  • HEEELG! Möjligvis åka hem över helgen beroende på om jag kan få tag i kattvakt, time will surely tell.
'N massa smågrejer, men i stora drag.

puspususpuss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

över helgen bara? :(

2009-10-22 @ 13:15:04
URL: http://bloggis.se/millol
Postat av: fis

ja, eller vi får se, blev massa strul med pengar osv.. x(

2009-10-22 @ 22:04:54
URL: http://madzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0