Knäckebröd

00:08 - Torsdagen är över och Fredagen tar sin begynnelse. Imorgon blir det uppvisning i skolan av temat vi hållt på med i veckan, alltså miljöförstöring. Vi har ju försökt utforma en performance/pjäs som har med ämnet att göra. Jag ska göra något mycket kreativt, spela träd! Ska dock bli en utmaning då jag inte varit träd på en scen förut, det finns kanske en konst i det med? ^_^

Efter det är det lov, känns faktiskt riktigt skönt. Det har varit stressigt och ganska jävligt nu ett tag och jag känner att jag behöver en paus från det för att hinna med mig själv. Hoppas jag kan ta en tripp hem också så jag får äta pappas goda mat, yuumm..nu blir det chillchill framför How I met your mother och till det, knäckebröd.

Juluppspelet i 1'an på Kulturama. Imorgon står jag där igen!


Kommentarer
Postat av: Kim

Hejsan!



Hoppas allt är toppen med dig! :)



Intresserad av att vara modell för en dag? :)

Isf tycker jag att du ska kika in min blogg nu! :)



Ha en underbar dag!



Kram Kim

2009-10-23 @ 13:54:35
URL: http://kiimjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0