Klagostön

Jag känner mig helt död i hela kroppen. Vaknade nyss, men det känns verkligen som jag skulle kunna sova 12 timmar till och bara drömma mig bort till andra platser. Idag är en sån dag där inget viktigt händer, men man har ändå ingen lust att göra något för tröttheten och slappheten väger över. Been there?

Jag tror jag ska fixa mig lite 'frukost' och sedan blir det till att beställa biljetten tillbaka till kära Stockholm, jag önskar att jag kunde stanna hemma längre, känns som dagarna försvunnit från mig, uff.

Någon annan som gillar det halvdisiga vädret som yttrat sig nu på hösten? Jag älskar att ligga inne och höra regndropparna slå ner på fönsterbrädan, eller gå ute i regnet och filosofera. Mrooooooowr. klagostön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0