Harry Potter ist bakk.

Jag har funnit min sysselsättning på lovet. Jag har blivit helt hookad till Harry Potter; Chamber of Secrets till ps2. Det är så mysigt att springa omkring i Hogwarts och utföra en massa uppdrag! Jag blir helt varm i hjärtat, har så mycket nostalgi till spelet också eftersom jag haft det sedan jag var liten, så liten. Kommer ihåg när jag fick det och satt i desperation och stirrade rätt in i skärmen. Ungefär samma sak nu.. x)

Det är iaf en update om vad jag kommer att göra idag, om jag får igång skivan igen. Jag tror ps2 håller på att få någon slags kollaps genom att den hela tiden säger att minneskortet inte är i, även fast jag dubbelkollat så det veeeerkligen sitter, och att cdläsaren verkar ha sitt eget lilla liv. >_<

Dagens Mål;
Klara ut Harry och äta hallon lakrits döskallar tills jag somnar


Vad ska mina läsare göra idag då? Om jag har några ^_<

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har tyyyp en.. fast den känner sig bortglömd..

2009-10-29 @ 15:53:33
URL: http://bloggis.se/millol
Postat av: fis

nein, i has not forgotten you ._.

2009-10-29 @ 19:05:18
URL: http://madzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0