:)

Första snön föll över Bagarmossen idag! Det var ljuvligt, men kallt som f*n! Det var dock inte sån fin tjock snö utan lite blaskight men vinterkänslan förföll sig och jag myste in mig i min jacka på vägen från konsum.

Idag har jag storstädat, det är fortfarande inte riktigt vackert men jag måste tvätta min stora vita matta och skaffa mig en skurmopp så golven slutar se ut som..något äckligt. Rensade även avloppet idag, med lite hjälp, så nu rinner vattnet återigen ner istället för att chilla i sinken. Det var väl roligt att veta? inte.

Nu ska jag äta ceasarsallad och se på GG, nytt avsnitt ute! Känns lite tomt, tycker inte om att vara ensam, får ta till de feta hörlurarna och lyssna på lite go musik.

Kommentarer
Postat av: Mista F

I love you babe! <3 Hihihihhihihihi! ^__^ sakna

2009-10-14 @ 00:50:02
URL: http://saknardigengla.blogg.se/
Postat av: engla

mig är det ingen som saknar..

2009-10-16 @ 09:29:42
URL: http://bloggis.se/millol

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0