Hot or Not?


 

 

+ Höstlov - Ahh, äntligen en vecka där man inte behöver känna sig brottslig om man sover till 1, 2..3.

 

+ Halloween - Älskade, älskade halloween, som jag har väntat på dig. Bus/Godis är fortfarande lika kul ^_^

 

+ Nikki - Min fina älskling som följer mamma vartän hon går, men gör mina hemresor så mycket dyrare (sj..)





- Gymkort - De flesta är alldeles för dyra även om de erbjuder "studentpris", ett studentpris på 400kr är väl kanske inte riktigt rimligt för den vanliga studenten, worldclass.


- 3,5'an
- En mage blåst åt helvete, toaletten var 10 sekund, ont ont i lillmaggen och sedan när man kommit på att det inte var så roligt, somnar man in.


- Dyra secondhands? - Var inne på mytomsbundna 'Judiths' på söder. Det ska tydligen vara the secondhand. Blev djupt besviken. Deras lager består 80% av tantiga pretto kläder, och det som faktiskt faller mig i smaken där kostar 600kr, och det var en simpel skjorta.. x) Myrorna ftw!

- SJ - Överpriserat helveteskap.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0