22:46

Har nyss visat storheten i mina feta hörlurar. Musik blir verkligen 10 gånger bättre i bra ljudformat, aldrig mer mina shitty laptop högtalare tack. Blev innerligt sugen på riesen och cola, bra att jag har båda till hands. Yes, what else.. har nyss suttit och tränat in lite mer av Blackbird som vi ska visa upp nästa torsdag, Fabian kompar mig, stora creds till honom, gitarren gör låten. Bra att han är så duktig som han är.

Hade stora planer inför idag men det blev mest att jag laddade ner lite GG och satt bänkad medans jag åt korv och mos (mycket nostalgiskt, inte ätit det på skitlänge) och sedan lyssnade jag på underbar musik i de feta. *droool*
Fick även en smärre chock idag när jag träffade på en person som jag inte träffat på hur länge som helst känns det som, ibland är livet knepigt, knepigt men värt. Snart helg, puss på det!

pusspusssus.

Kommentarer
Postat av: Anonym

pusspuss!

2009-10-09 @ 14:30:41
URL: http://bloggis.se/millol
Postat av: fis

grr.. ;) mi lovva. <3

2009-10-09 @ 17:22:42
Postat av: Anonym

;3 <33

2009-10-10 @ 00:33:59
URL: http://bloggis.se/millol

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0