17:15 - hemmastadd

Meh. Även fast jag fick en extra timme att sova inatt så lyckades jag ändå bara få sömn i ca 3 timmar, eftersom jag skulle upp 7:30 för att packa osv. Åkte med ybuss 9:15 imorse och fann mig själv stirrandes in i den tråkigaste boken jag någonsin läst. Therese Raquin. Sedan tuppade jag av och till i 5,5 timmar, ovärt.


Just nu tror jag att jag sitter framför världens största laptop. Skärmen är 18,5 tum, som en jeffla minitv,  i like! Fick även reda på att min bror förvandlat vårt garage till lan-lya, vilket faktiskt såg imponerande bra ut med tanke på hur garaget såg ut förut med skräp och skit all over.

Jag vill även välkomna några nya läsare, hallooow people! ^_^ trevligt att ni hittade hit, ni äro välkomna. Nu skall det avnjutas lax, nästan så jag får en tår i ögat när jag tänker på hemlagad mat.

puspsupuss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0