1/10

Bleh, ovärd dag förutom kvällningen. Legat och sovit hela dagen, bara slappat, orkade mig inte iväg till skolan heller, sket fullständigt i alarmet och ville mest bara krypa ner under täcket och stanna där resten av livet.

Drog mig ut till Dieselverkstan runt 6 tiden för att se Oumpacas spela, inte deras bästa spelning men jag är riktigt stolt att de gjorde sitt bästa trots en sjuk bandmedlem, good work babe! :*

Nu har jag ätit greek fastfood, så otroligt gott, och dyrt. Blir till att se slutet på Transformers: Revenge of the Fallen med baby. Ska krypa skeetalångt under täcket och försöka förhindra den blomstrande förkylningen som är på G.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde gå och se District 9, sjukt bra film!



krya på dig!

kram!

2009-10-01 @ 23:12:38
URL: http://bloggis.se/millol

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0