Sömnbrist

Jag kan inte sova, jag har heller ingen lust att sova. Det suger. Det känns som att skolan går lite åt helvete just nu, lovet var en chans att plugga och gå genom det jag missat men den chansen rök, allt jag gjort är stressat hit och dit, mellan ett hem till et annat, pengabrist, kattproblem, och massa i skallen hela tiden. Jag hoppas att det ska lugna ner sig så småningom men det verkar bara komma mer och mer grejer hela tiden att ta itu med och det är väl så det är också.

Klagoanden är här igen. Men det kan inte hjälpas, men jag hoppas den inte är här för att stanna. Det finns mycket bra också, man måste bara lyfta fram det och se det. Det är liksom lättare tt klaga på saker än att se de verkliga positiva grejerna i livet.

Go pro positive! Är i all fall lite påväg att krypa ner under täcket, och förhoppningsvis slipper jag tänka allt för mycket och bara hoppas att allt blir underbart.

puspususs.

Kommentarer
Postat av: AF

Lov är till för att vila upp sig på, inget annat :)

2009-11-02 @ 02:29:02
URL: http://actingfoolish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0