Insomnia?

Nu kommer en sån period igen. En sån när jag inte får någon sömn alls, och känner mig på snudd levande död om dagarna. Jag vet inte var de kommer från eller varför, men då och då kommer dem. Det kan ibland vara jobbigt, men ibland bara skönt eftersom det känns som jag sovit bort mestadels av mitt liv ändå, men nu är det annorlunda. Jag har alltid kunnat kontrollera det till en viss nivå, att det inte märks i skolan/jobbet. Mina betyg har inte tagit stryk och jag har slumrat en stund på eftermiddagen, men nu verkar sömnen helt väck, where art thou?

I'm fucked. Den ända tröst jag haft idag är boken jag läser. The Dirt. Är i skrivande stund på sida 200, och man tycker ju att man borde somna efter sisådär..50? Ack nej, mina ögon suger in texten som smör. Boken i sig är underbar, och om jag tycker att jag har en rollercoaster tur nu med både ups & downs, är det inget emot vad de pöjkarna hade för sig.

Dagens fråga;
Man kanske ska börja med heroin?


^_~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0