backattack

I'M BACK!
maaaybe..

Efter en myspysig helg med min käraste babyrooster så känner jag mig ganska så utvilad faktiskt, har varit så otroligt skönt att sova och veta att alarmet inte kommer ringa den irriterande tonen klockan 7:30. En liten gnutta frihet. Jag har fortfarande inte riktigt fått tillbaka insprationen att skriva, kanske för att jag blir tvingad varje vecka att lämna in ett x antal skrifter till skolan, och på det en massa annat arbete såsom gitarr, sång..

Jag längtar efter vintern! Det kommer lite snö här och där på sina ställen men den stannar aldrig, why oh why.. Längtar redan till julafton och mys med familjen, jag saknar er. Snart är det juluppspel för Kulturama också, ska bli riktigt roligt, 80tal ftw! Hoppas bara jag inte får någon krämig ballad..uff. Nej nu ska jag återgå till något intressantare, kanske läxor?

eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0