Attans kravaller

Trevligt! Jag har sovit bort hela kvällen igen! ^_^ så går det närm an bara sover 4 timmar om natten, attans kravaller alltså. Jag som måste plugga NO och plinka gitarrläxa, bleeh. Snart kommer baby över och mys vinar med mig, tur att jag har sovmorgon, pheeww.

Jag har inte haft någon lust att bloggap å senaste tiden, eller överhuvudtaget sitta vid en dator, har haft så mycket annat för mig, som att inte sova och sen sova på olämpliga tider. Sedan har jag haft tungt mycket skolarbete, som jag förövrigt klarat rätt bra, men nu ligger prov för dörren igen och det är PLUGG PLUGG! Nu ska jag gå och daska upp mig, känner mig trött seg och jobbig, men jag är ändå på bra humör, imorgon ska jag träna, det känns gött.

<3 läser ni ännu? puspsususs på er isf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0