4/11

Kallt överallt i min lilla lägenhet! Har nyss diskat, var ett stort berg men nu är det väck! Dagen har förövrigt varit..mjeeeh. Har varit sjukt trött eftersom jag fortfarande inte kan sova riktigt, och dessutom hade jag ett icke så efterlängtat utvecklingsamtal. Bra gick det iaf, eller, kanske inte bra men det kändes skönt att höra hur jag ligger till, och det var inte så illa som jag trodde, so that's good..

Congrats
till mig btw! Fick in mina linser idag.. ^_^ eller en, men jag såg grumligt? Det ska tydligen vara min styrka och allt dedär, kanske var den smutsig? o.O Är dock skeetanöjd, fick ut den OCH in den, I'm awsome. Nu ska jag äta paj och dricka mjölk.. yum.

Kommentarer
Postat av: SANNA SANNA SANNA

Hej! :) kikar in för att önska dig en bra dag! :) allt bra med dej? :]



KRAM

2009-11-05 @ 08:07:24
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Jobbigt när det är kallt :S

Vi har en varm och skön lägenhet som tur är. =)

2009-11-05 @ 13:53:58
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0