en snövit saga

Firade jul igår då. Fina underbara julen. Jag blev sentimental när jag såg alla klappar ligga där prydligt inslagna och min bror vars ögon tindrade som bärnstenar. Morgonen började med lite te och rostade mackor, krispigt och fräscht. Sedan kom tjocka släkten, jag myste medans vi spelade indiejul i bakgrunden, jag kände mig totalt fulländad. Klapparna var en succé, och jag ska snart lista upp allt jag fick, kanske även några pics, vad tycker ni? Åja, nu är det tillbaka till varma sängen med en kopp snuskigt te och klappa ihop mina degiga skinkor mot det vinterarma lakanet. Åh, jag är lycklig.

// vinterprettobloggenkyss


pusspuspsusss, jag har tråkigt.
snart kommer en liten överraskning, som ska få en liten överraskning, yumm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0