Halloy

Då var dagens träning avklarad, se man kan få tummen ur arslet ändå! Blev en timme med good ol' Jordan Sparks, "The Jordan Workout", kan rekommendera den då det är varierad träning och kostråd. Önskar dock att jag hade en juicer.. införskaffade mig en liten blender på Ö&B bilket var ett hemskt misstag, låter som en jordbävning så fort jag slår på den, inte direkt det första man vill höra på morgonen om man inte är på jävligt dåligt humör och vill blenda sin katt el. dylikt. På tal om det så för jag alltid jädrans ont i ryggen efter jag tränat eller anstängt mig på något sätt och på sista tiden är den fylld med muskelknutar så jag antar att det beror på att jag inte stretchar ut ryggen ordentligt. Någon som har några tips på hur man gör? Much appriciated.

Jag funderar på att köra en vecka med allévo dieten, men känner att jag vill ha lite mer kött på benen innan jag ger mig in på det. Ställde mig på vågen i gymmet för några dagar sen och blev inte glad kan jag säga, uffa nu får det vara slut med tacomåltiderna och räkmackorna på Konsum. Kanske man ska köra 100 dagar utan godis som jag gjorde förra året? Det är verkligen skönt att släppa på sockerberoendet och efter ett tag märker man hur mycket bättre man mår av att inte äta massa skit, börjar få dåligt samvete redan när jag äter chips nu förtiden, istället för efteråt, not good.

Dags att öppna en Naturdiet shake.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0