Hola

Long time no see.

Satt och funtade lite över hurvida min gamla blogg fanns kvar, och sedär, det gjorde den. Tittar genom gamla inlägg, lite trevligt är det ändå men designen får mig att vända det onda ögat till, what is this? Någn slags vitaktig sörja..mmh.

Så, antagligen det första, och sista inlägget på ett tag.
Idag är tråkig, idag är under förväntningarna. Fredag har plötsligt blivit som en dunkel söndag där man antingen väntar på sin avrättning eller på att få se morgondagens ljus och önska sig någon annanstans. Jag saknar Stockholm, men imorgon återvänder jag och då jävlar blir det party i brallan!

Annars...annars, det har hänt för mycket för att fylla i allt som saknas, mycket har hänt, det gillar vi. Snart är vi döda, livet går så fort.. dödsångest vid 18, nej nu säger vi natti.

xoxo,


UPDATE!

Fick sprätt i fingrarna så design osv är på G! Nu jävlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0