Tasslande tanter

Gick upp 5:30 imorse för att hinna packa och göra ordning allt till 6:40 då mamma skjutsade mig till Milla. Bussen mot Stockholm gick 8:00 men vi skulle sätta in lite extensions så jag fick snabbt som attans skynda mig med dessa petiga microringar! Jag hann i alla fall och alla blev glada och nöjda.
Efter att ha sprungit genom stan med alldeles för mycket och tung packning för att hinna med bussen så kommer vi på och upptäcker att de enda platserna där vi kan sitta utan att vara meter ifrån varandra är placerade så vi måste åka baklänges hela vägen. Bwääh, jag blir illamående bara jag tänker på det, men faktiskt så gick det helt bra.

FÖRUTOM. Två tanter som satt mitt emot oss, som tydligen blev väldigt sura och vresiga när vi kom in på deras revir för dom började slåss brutalt under bordet. Slängde upp fötterna på våra fötter och bankade så hårt dom kunde som att visa att här ska inga ungdomar ta över inte. Sen var det en av tanterna som stirrade och viskade hela tiden, det kändes ganska patetiskt genom att man gör så när man är..11? Hon var ju minst 111.. x)
De tre första timmarna var altså ganska så underhållande genom att man hela tiden kunde höra dom prata om hur diverse folk såg ut/betedde sig på bussen, skvaller skvaller..behov att starta en egen blaska där kände jag.


Där inne spenderade jag ca 5 timmar av min dag.



När vi kom fram till Stockholm var det av med bagage och ut till stan för lite shopping!
Vi gick in i massa roliga affärer, minns inte vad dom hette för jag är helt borta i skallen just nu men det var fina tröjor, jag vill ha en ny Slipknot tröja, hoodie, och en hoodie med skelett på ^_^ så det ser ut som man är ett skelett, yaaow.
Jag vill köpa mer utstyrsel till halloween men jag måste tyvärr prioritera mat så det blir att ta vad jag har, men det får duga. Gissa vad jag ska vara...!

Neeh, nu får det vara nog. Har inga bilder från idag för jag glömde minnet i laptopen när jag gick ut >_< ni får måla upp en bild i huvudet så länge!
Off to bed, natti. 

Kommentarer
Postat av: Bollidolli

"Hade jag haft ett gevär så hade jag skapat rättvisa."

2008-11-03 @ 16:03:53
URL: http://lollirot.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0