Kickoff

and so it begins..
Welcome!

Har tänkt en evighet nu att skaffa en blogg men inte varit riktigt säker på var jag skulle ha den eller namn till den men idag fick jag tummen ur arslet och lyckades fixa något relativt bra iaf!
Designen är långt ifrån klar men jag kände att jag bara måste få ur mig ett par grejer så om det är fult, hang in there ^_<

Så, waah..vem är jag? 
Jag är Frida, (fiz, fido, fizen, madde), bor just nu i Stockholm men har familjen uppe i Sundsvall. Började i höst på Kulturama, inriktning artist/musiker och är överlycklig!
Har haft fullt upp med skolan den senaste tiden och veckorna har bara rasat iväg känns det som, utan att jag egentligen har någon koll på vad som händer när och hur.

Snart närmar sig halloween ^_^ självklart ska jag klä ut mig, ska ni? Jag funderar på vad jag ska vara, lutar åt något Jokern liknande, eller vampyriskt perhaaps..?
Jag är ganska bra (i think) på att fixa smink, om jag har tid och lust så vi får se vad det blir.

Ahh, jag har beslutsångest över vad jag ska göra med mitt hår.. >_< milla (bästa vän och frisör <3) ska fixa färg och sånt  till mig imorgon i john bauers salong, men jag har fortfarande inte besämt mig riktigt för vad jag vill ha.


Mörk/ljus röd blandning + massa utväxt. Inte den vackraste synen..funderar på att köra på en vinröd färg eller att göra ljusröda slingor och sedan lite mörkare röd på resten av håret för jag vill inte få den där clownliknande känslan, ska se liite naturligt ut, fast ändå inte hah.
Well, time will tell..

So long..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0