Expiditen & hårfärg

Bonjour babes.
Gårdagen, aah gårdagen..phew.
Kom till milla (kan faktiskt inte minnas vad jag gjorde före det..) och skulle hjälpa henne med att sätta ihop en hylla och färga hår osv. Det började med att vi var positiva och glada, 'ja men det här kan ju inte vara så svårt ^_^ right?' och vi tog fram delarna och började..när vi kommit halvägs märker vi att, oj oj man kanske inte skulla med hetsigt våld banka in skruvarna helt in i hålen, utan bara banka dom lite.. <_< tänkte väl att det tog stop där efter ett tag.
Haha, men till slut efter mycket om och men fick vi hop sexiga expiditen och skulle förflytta den från ett ställe till ett annat, vilket blev lite av ett äventyr ;D
Fido hjälp!
Ahh va fan, hjäälp!
*Skratta av hysteri* men vart i helvete är den?!
Mercedes! Nej..de är den där jävla tassen!

Ett smakprov på vad som försegick ^_<

Senare gick resten av kvällen åt att hålla på med mitt hår;
  • Färga hela håret i en röd "basfärg"
  • Få på slinghätta och peta ut slingor i hålen på hättan
  • Blondera slingorna
  • Skölja
  • Färga slingorna i en lite ljusare färg än basfärgen.   
Och då har jag inte ens räknat med verkningtider och ursköjningar..och peta ur slingor ur hålen på hättan tar en en hel del tid och är väldigt petigt. Allt blev till sist bra, tyckte först färgen var för mörk men efter lite styling var det prima! ^_^

Tack Milla att du hjälpte mig med allt, vad skulle jag ta mig till utan dig? Guldvärd. <3

Visst är dom söta tillsammans, milla och expiditen? ;)Röd is the shiat.








Supewhmilla, expiditen och nyfärgad fwidaah.

Kommentarer
Postat av: BenteBent

hahahahaha den där jävla tassen :D

jag sov medans de verkade ett såntdär stort fläskigt smajl <3

2008-11-03 @ 16:02:48
URL: http://lollirot.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0