Hot or not?



* Halloween - Snart är det halloween, night of the dead! Det är helt underbart att det finns en dag på året då man får klä ut sig som en levande död, och fråga folk efter deras godis, otroligt random och otroligt kul x) sen får man vara dum med surt folk som vägrar ge något. <3 kärlek.

* Annorlunda hår - Personligen älskar jag annorlunda färger/stilar på hår, red is the shit! Våga vara annorlunda!

* Höstlöv - Jag som är estetisk av mig går ofta och småkikar på höstlöven, är dom inte vackra? Gulröda varma färger som skapar en mysig stämning mot vintern..

* Koftor - Mhh, nu på hösten är det så mysigt att krypa in i en stor kofta och dricka en kopp varm choklad ^_^



* Studentlivet
- Alla som bor ensam/inneboende från sina föräldrar vet hur krävande det är med pengar. Jag minns inte när jag shoppade senast! >_<

* Dåliga shampoon - Nu på hösten är det lätt för håret att bli torrt så det är viktigt att ge det fukthet. Med ett skit shampoo (ex. head 'n shoulders) kommer du inte uppnå ett bra resultat. Bleh!

* Långdistans Bussresor - De tar väldigt lång tid, det är trångt och nu har dom höjt priserna som fan. No more needs to be said?

* Långa skoldagar - Ibland slutar jag runt 17:10 på dagarna och det är helt svart ute, mysigt mörker men vart tog resten av dagen vägen?

Kommentarer
Postat av: Lille Brunte

Innelistan:

Du



Utelistan:

Roger Pontare



^__^

2008-10-25 @ 17:12:56
URL: http://lollirot.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0