Sundsvall

Helluuw..
Hemma i Sundsvall igen, ganska mysigt faktiskt..jag har saknat mina katter ^_^ och min stora mjuka säng.
Jag åkte hem igår på kvällen, det gick så segt och när man sitter vid fönstret blir man alltid kall efter ett tag vilket jag alltid lyckas glömma bort för jag älskar fönsterplatsen.
Det var skönt för bussen var inte fullproppad men självklart kom en människa och ville sitta brevid mig även fast det fanns ett antal lediga platser.. o.o inte för att vara vresig nu men aah vad jobbigt! Resan gick iaf relativt bra förutom att den brevid andades väldigt konstigt, ungefär som en ångvält brevid mig.

Väl i Sundsvall blev det skrovmål på max of course! Sedan utång till Red Rock och deras sista fest, dom lägger ner nu. Rest in Peace
Träffade Robert och Linnea som jag inte träffat på..tusen år typ. Robert som är lång och behöver näring blev hungrig så vi var 6 pers som gick till Kebab city och slängde massa pommes på varandra x) och oplanerad vattenkastning..!
Somnade med Milla, twix och mercedes vid 3 tiden.


Idag har jag firat min mormors födelsedag med god mat och kladdkaka. *drool*
Skrev en låt text med min bror av alla personer, inhandlade hårblekning och tittade på halloweenmasker, they were pretteey. 
*sätter i halsen av Cheez Crunzhers* fyfan va starkt..

Stolt Mercedes och goodie kladdkaka ^_<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0