Mrs. Turbulent

Bleh, fan så trött jag är..
Nu är det meningen att jag ska göra en liten utvärdering av dagen, men om jag blir flummig så är det för att jag nyss sovit 2 timmar och inte uppskattar att alarmet ringer...någonsin, så bare with me.

Jag har märkt att jag har blivit trött konstant, jag är trött på morgonen när jag vaknar och det går inte över förns på eftermiddagen när jag kommer hem och får sova i en eller två timmar, vilket gör att jag knappt hinner med att göra något på kvällarna eftersom jag snoozar bort hela kvällen. Sen när jag egentligen ska sova så blir jag helpigg och stirrar in i dataskärmen till 2 på natten och undrar varför jag inte kan sova.. x) sen har jag alltid varit en nattuggla, can't cure that!

Dagen; Med ett ord? Turbulent.
Allt från lugnt till sovande till helpigg, glad, less, tillbaka till lugn igen. Det känns som jag psykist genomgått ett års känslor sammanfattat på en dag...*hjärndöd i 10 min*
 Ohh, ja. Det började bra med kultur och idehistoria, efter det har jag ca 4 timmar hål mitt på dagen och börjar 14:50 igen, så jag åkte hem, satt..satt..satt, och somnade självklart 15 min innan jag skulle gå iväg igen. Började gå frusen och jävlig tillbaka och hade en ensemble lektion som gick bra, mycket tack vare fina människor ^_^
När jag slutat vid 16:20 blir jag helt plötsligt väldigt paranoid och sitter i tvärbanan och ser text upp och ner, läser konstiga saker i glasrutorna, ser en får nalle med 4 ögon osv..Bleh, jag vill ha en tvångströja, någon som har? GIMMIE.>_<

Jag fick hem mina extensions idag som jag beställt från tradera, jättesnabb frakt. Jag satsade på kanekalon hår svart den här gången bara för att testa, som ska se ut ungefär som underhår, det fungerar men visst känner man det inte är riktig vara så tur är det att jag har ett mänskligt hår på 45 cm att variera med.  Jag känner för att förändra mitt hår hela tiden, höstkreativitet! och ändå så väldigt utmattad..



Gossip girl och jordgubbskräm, over and out. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0