Meningar av ord

H'allo !
Bwaah. Har inte haft mycket kreativitet de senaste dagarna, i alla fall inte vad det gäller att skriva. Känns som ja helt enkelt inte haft tid eller lust att sätta mig ner och berätta något.

Känns ganska värdelöst att försöka komma på allt jag gjort sen senast jag uppdaterade här, mitt minne är inte alltid det bästa..
Julen är påväg iaf ^_^ med stora kliv, här har det snöat och stormat, mysigt eftersom jag inte behövt gå ut i det. Längtar till julafton och familjen, hoppas Sindre kommer också så blir det extra fun! <3

Waah, jag känner mig stel och jobbig. Har fått världens skrivtorka och det blir inte bättre av att jag sitter och praktiskt taget försöker skita ut meningar ur arslet. Humöret har gått i drastiska svängningar de senaste dagarna också, stannade hemma idag pga att jag inte fick en minutssömn i natt.
Men stayed tune people, I can do better than this!

xoxo, sleep tight.


Kommentarer
Postat av: Bamtox

Wooo julstämning! Inte svinga humöret mer nu, dessutan skal du få världans bästa julklapp snowflake... ;)

2008-11-26 @ 01:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0