Måndag

Dear Ol'Monday,

Första dagen i skolan efter lovet,  helt okej förutom en huvudvärk som bara blev värre och värre under dagen även fast jag drack och åt >_< kanske berodde på att jag sovit 5 timmar och ätit dåligt dagen innan..

Jag gick runt i Pontus morgonrock hela dagen, så mysigt och skönt ^_^ vi hade bestämt i klassen att alla skulla komma i pyjamas till skolan idag men jag tänkte det säkert skulle bli ett sånt pinsamt scenario där man står ensam och typ 'yes..ingen annan som har? neej..okej -_-' men det var ett par stycken som antog sig utmaningen, så eftersom han skulle bort fick jag låna hans blå stora morgonrock, merci.

Jag åt china buffé för första gången i mitt liv idag hah, det var supergott! Jag vet inte exakt namnet på vad jag åt men stället hette China Thai Gården, i Hammarby sjöstad. 60 kronor och man får ta hur mycket man vill, it'z niice! Vi satt där ett bra tag och jag blev bjuden av Oliver och Fabian, merci. ^_<

Ohw, vi hade en föreläsning idag om hur det är att vara synskadad eftersom vi har Vispen, som är blind i min klass. Det var faktiskt intressant att lyssna på och sen fick vi gå runt med ögonbindel och käpp runt om i skolan medans någon var ledsagare. Skitläskigt genom att jag har svårt att lita på människor så när någon sa det kom en trappa eller liknande så gick jag med 2km/h och pep till så fort någon nuddade mig hah..

Resten av dagen har gått åt till att äta jordgubbskräm och sova..och snart bär det av till varma sängen återigen, måste bara se färdigt Hulken, damn den är bra.



Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0