Lillördag, jovisst.

Skrivtorka.
Stress.
Prestationsångest.


Godkväll!

Har försökt uppdatera här men varje gång jag är påväg har jag varit extremt trött. Mycket med skolan nu, eller egentligen inte men matten tar upp hela min hjärna och lite till, har varit stressad som fan -_-
But buuut, pratade med min mattelärare Stephan "fisktutte" <.< idag om att jag behövde stödmatte osv, hans svar var;
"Altså, jag förstår att det är jobbigt men vafan ska du ha stödmatte för, du skrev ju VG på förra provet!"
VG...inget annat än IG och möjligen G har någonsin existerat för mig inom matte så det kom som en chock, en smäll rakt i ansiktet, fast tvärtom!

Jag behöver mer pengar, usch. Jag får skaffa mig något slags jobb...snart. Men det blir jobbigt att hinna med det genom att jag alltid kommer hem runt 5 tiden för schemat är wünderbar.

Jag hade utvecklingssamtal idag, jag utvecklades inte. MEN, det gick tämligen bra och bättre än det brukade.
Neeh, nu måste jag göra musikteoriläxan..thrillin'!

Over and oooutz.





Kommentarer
Postat av: brunte.....

vart 'e an!? :(

2008-11-16 @ 16:07:15
URL: http://lollirot.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0