Hemma!

Jag bestämde mig för att boka om min biljett för imorgon och åka hem idag istället, a good choice..började känna mig väldigt ensam i lägenheten faktiskt. Jag sa inget till mamma och pappa utan ringde när jag nyss klivit av bussen

-Hej mamma, jag är på ica..men jag vet inte om jag orkar gå hela vägen hem..
Jamen vadå det är väl inge långt
-Jo, kan inte du hämta mig?
Men vad säger du?
-Ja? På ica i Bommen
-Heheheh! Va är du hemma?! *anfall*


Det var riktigt roligt att kunna överraska dem och bli varmt välkommen med massa god mat..yummie! Jag är dock väldigt trött nu eftersom jag hade party paarty igår, tror jag fick 4-5 timmar sömn inatt, sov lite på bussen men rätt som det är så knockar man ju skallen in i rutan O.O

Ska ta mig en Jolt Cola nu och se på en film I think..bara njuta av att vara hemma! Sen ska jag försöka fixa min laptop som självklart dog för några dagar sen, mitt i ett långt skolarbete som jag fick skriva om men allt går, right?
Ooh, presenten som min tant gav mig var föresten 500 kr och choklad, så sött av henne..^_^
Hoppas alla har en trevlig lördag och sup er inte allt för fulla nu, jag uppdaterar med bilder från gårdagen inom någon dag.

xoxo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0