Hej Måndag.

Måndag.
Ledig! Jag var uppe till 6 imorse och pratade med Fabian i skype haha, ooh han har det så bra där borta i Chile, lucky fucker! ^_~ själv sitter man och fryser i Sverige och är inne på sista veckan i skolan, den mest värdelösa veckan ever. Har en lektion imorgon, tror jag går dit mer för alla trevliga människor än för att jag faktiskt bryr mig om arbetet.

Idag har varit en ganska så overksam dag, har nyss hoppat ur duschen, tvättade lite kläder idag, första gången i tvättmaskin faktiskt! Har handtvättat i ca 5 månader nu för att jag inte visste hur i helvete tvättmaskinen fungerade, och lat som jag är orkade jag inte fråga min tant. Men nu tog jag modet och testade att ta tvättmedlet i det största hålet osv och, it worked! Har varit och handlat idag också, orkade ta mig ut även fast jag såg ut som en död fisk som inte riktigt förstår att den lever, osminkad och jävlig. Handlade bara nödvändiga nyttiga saker, hade dock en liten konversation i mitt huvud medans jag gick omkring där..

Men du vet att du kommer köpa cola..
Nej, nej jag tänker inte göra det ,det är dåligt för tänderna och jag har ätit socker för mer än halva sverige på några dagar.
Men..du vill ha kladdkakan, och dendär bullen, det är så billigt..se, en cola för 10 kronor, extrapris, ser du?!
Fan, NEJ. jag vill inte bli en tjock gammal hagga som sitter och tänker att jag inte skulle köpt den där colan och kladdkakan på rean.


Yeaaaey! Den nyttiga goda sidan inom mig segrade och stolt kunde jag spatsera hem!
Imorgon har jag en lektion sen blir det hem och ta hand om sötnoshundarna, Chica och Lady, som ska vara med mig här tills fredag eftersom min tant åker bort till sydafrika. Sen på fredag blir det party party! får se vilket slags folk vi kan skrapa ihop, jag och tomtemia <3

Right now: Laga korv och mos och se på film (och för stunden glömma so arbetet jag inte börjat på..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0