God jul 'n shiaat

God jul!

Lite i efterskott sådär, men heey fortfarande nyår att se fram emot. Bira bira bira, bärs bärs bärs! or something, ye?

Vaknade 19:00 idag,. ville inte sluta drömma som vanligt nu för tiden. Får sluta upp med att sova bort lovet, men det är så jävla skönt.. >_< sitter och tuggar i mig lite chips och lyssnar på någon slags techno för tillfället.
Fick lite fina julklappar i år, té, pengar, smink, choklad osv osv <3 har redan varit på mellandagsrean, jag och milla låg där 5 på morgonen och kunde inte sova för vi var så spänd på att få shoppa hah.. Shopoholics ftw!
Blev lite fina grejer där med!

Ohhw, what else, lär mig massa gitarr nu. Arbetar med att försöka få till ackorden F och B. Tålamod tålamod äger jag bara, men framåt går det.

Har börjat se på O.C igen för att dränka mig i andras sorger & framgångar, it works. Jag tänker vara jättetråkig och inte ha bilder i detta inlägg, men kanske i nästa, so stay tuuuned.

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0