December?!

Woaah, längesedan jag kände för att skriva ner något.
Alltid när jag sätter mig ner och ska skriva så känns det som att det bara inte går, har inte hittat någon inspiration på ett bra tag, kanske p.ga. allt skoljobb som jag haft på gång nu, men här kommer en uppdatering!
Det har hänt massa de senaste veckorna, mycket som har förändrats och mycket som jag gjort, jag skulle vilja berätta allt men det skulle nog bli en alldeles för lång och för er som inte känner mig tråkig historia.. x)

Vi hade jul konsert på Kulturama i Torsdags, var otroligt kul! Förutom att jag var den enda som tappade bort en bit av texten på min låt så jag stod där och såg ut som ett fån tills jag kom in på refrängen igen hah, men jag fick höra sedan att det knappt märktes och ''du skötte det som ett proffs frida!' så jag får leva med det, better luck next time! Blev stolt över min klass som levererade riktigt bra, keep up the good work! ^_^
På Lucia, dagen efter konserten skulle vi vara i skolan 7:45 för att delta i ett lucia tåg, bwaah, det gick väl som det gick, men vi skyller på att vi gav allt dagen före *nickar för sig själv*

Jag har haft ett enooormt sug efter godis den senaste veckan (någon tjej som känner igen sig?) så jag har inköpt massa under veckan, så nu får det vara nog. Tror jag sätter igång en 'Hundra dagar utan godis' period igen, det kommer vara nyttigt eftersom jag ofta skippar middag och käkar massa onyttigt alldeles för sent in på kvällen, vilket resluterar i att jag inte kan sova och får ungefär 5 timmars sömn vilket inte är det bästa.. >_< Har visserligen aldrig kunnat lagt mig i tid, nattuggla ftw! men jag försöker..

Snart är det jul också, herregud vad dagarna har gått fort, känns som jag inte riktigt hunnit med att förstå att december är här, och undrar varför jag fryser när jag går ut. Tur att jag har beställt ett par nya vinterskor och en ny jacka, som kom i veckan, it's vääry pretty.

Någon som har önskemål om vad jag ska skriva om, kommentera till inlägget så ska jag uppfylla det! *snel hest*

<3 ta hand om er i vinterkylan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0