03:50

Jag undrar egentligen varför jag tyckte det skulle vara en bra ide att ta en Red Bull klockan 02:30, följt av två mackor och en hel del dator. Suck suck, men jag visste väl att det inte skulle gå att sova eftersom jag totalt vänt på dygnet. Så då är frågan;

Skola imorgon  Yes / No ?

Jag tror att jag har en lektion, men jag är inte helt säker..känner att jag egentligen bara borde vara hemma och göra klart en SO uppgift som vi skulle börjat med för cirka 3 veckor sedan, shame on me.

Baah. Är det dags att sova kanske? Jag avundas dig som ligger och sussar sött med morgondagen i din famn, lite halvpoetiskt sådär.

Tänkte skriva om en jättesöt present jag har fått också, men det blir imorgon, Natti natti gott folk.
 xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0